Klanttevredenheidsonderzoek met een feedback paal

Verbeter de klanttevredenheid over je dienstverlening met de HappyOrNot feedbackpaal van Bee-Line. Ben je benieuwd hoe tevreden jouw klanten zijn? Dankzij onze tevredenheidsmeter kun je je klanten op een zeer laagdrempelige manier om feedback vragen. Plaats een vraag op het display en laat jouw klanten een van de vier smileys kiezen die het beste bij hun ervaring past. De feedbackpalen bieden een eenvoudige en gebruiksvriendelijke manier om je klanttevredenheid te optimaliseren.

  • Volledig draadloos
  • Geen wifi nodig
  • 24/7 toegang tot rapportages
  • Betrouwbare resultaten
  • Nu ook in tabletvorm

Wil je meer informatie over de klanttevredenheidspaal? Neem direct contact met ons op via +31 (0)30 2682957 en krijg meteen antwoord op je vragen.

MEET

Luister naar je klanten en medewerkers en verzamel continu feedback op locatie

WEET

Analyseer de feedback met behulp van onze rapportage service

VERBETER

Gebruik de data om jouw service te verbeteren en verhoog de prestaties van jouw bedrijf

Hoe werkt de feedback paal?

De HappyOrNot feedbackpaal is zeer gebruiksvriendelijk. De paal werkt op duurzame batterijen, is volledig draadloos en eenvoudig binnen een paar minuten te installeren. Het enige wat je hoeft te doen is waardevolle vragen bedenken waarop je antwoord zou willen ontvangen van je klanten. Klanten kunnen vervolgens kiezen uit een van de vier smileys die het beste hun ervaring weergeeft. Zijn ze tevreden of juist helemaal niet? Dit geeft jou waardevolle inzichten in de kwaliteit van jouw service. De resultaten ontvang je vervolgens per e-mail, zodat je de data kunt analyseren en gebruiken om vervolgens je service direct te optimaliseren.

Altijd een betrouwbaar resultaat

De paal is beschermd tegen misbruik en blokkeert wanneer er te vaak achter elkaar op de smileys wordt gedrukt. Deze feedbackpaal is ideaal om  meteen te weten te komen hoe jouw klanten je service ervaren. Wil je meer feedback ontvangen en ook weten waaróm jouw klanten voor een bepaalde smiley kiezen? Ons nieuwe product, de Smiley Touch, geeft jouw klanten de kans om hun beoordeling ook toe te lichten.

Klanttevredenheidsonderzoek in verschillende branches

Feedback paal retail

Tevreden klanten komen vaker terug en geven meer geld uit. Het is dan ook van groot belang dat jouw klanten tevreden zijn over de service in je winkel, omdat dit uiteindelijk tot een hogere omzet leidt.

Feedback paal vervoer

Het tevreden houden van passagiers en reizigers is van groot belang in de vervoerssector. Tevreden passagiers dragen bij aan een goed imago en komen vaker bij je terug. Verzamel nu waardevolle feedback en verbeter je service.

Feedback paal diensten

Verbeter het imago en de reputatie van jouw bedrijf in de dienstverlening. Een goede service is in deze sector enorm belangrijk om klanten aan je te binden en versterkt de positie ten opzichte van je concurrenten.

Feedback paal gezondheidszorg

Verbeter de patiëntervaring door feedback te vragen aan je patiënten en medewerkers. Tevreden patiënten zullen jouw dienstverlening aanbevelen bij  familie & vrienden, en dat verbetert je imago.

Resultaten analyseren

De resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek ontvang je per e-mail. Op deze manier kun je per week, per dag en zelfs per uur zien hoe tevreden jouw klanten zijn. Deze gegevens geven je inzicht in het niveau van jouw dienstverlening. Ook kun je op deze manier verschillende locaties met elkaar vergelijken en de onderlinge verschillen in een oogopslag zien. De feedbackzuil is ook voorzien van een RealTime Alert-functie. Je ontvangt dan automatische een melding wanneer de tevredenheid afneemt, zodat je gelijk kunt ingrijpen.

Daarnaast heb je ook toegang tot jouw eigen dashboard, hierdoor is het te allen tijde mogelijk om de gegevens uit het onderzoek dieper te analyseren. Het zelf samenstellen van rapportages en het exporteren van data is ook uiterst eenvoudig zodat iedereen dit kan!

Voorbeeldvragen voor de feedback paal

Om waardevolle informatie te ontvangen via de feedbackpaal, is het uiteraard belangrijk om de juiste vragen te stellen. Wereldwijd boeken gebruikers van de feedbackzuil grote successen met de volgende vragen:

  • Hoe vriendelijk was ons personeel?
  • Bent u goed geholpen vandaag?
  • Hoe was uw reis?
  • Heeft u alles kunnen vinden?
  • Hoe schoon waren de toiletten?
  • Hoe heeft u onze zorg ervaren?
  • Bent u tevreden over ons aanbod?

Wil je graag meer weten over het meten van de klanttevredenheid met een feedback paal?

Ben jij geïnteresseerd in een feedbackzuil of wil je meer informatie? Neem gerust direct met ons op via onderstaand contactformulier.