Sitemap

No Posts Found


Narita International Airport werkt samen met HappyOrNot om ervaring bij Security te meten
De drie manieren waarop retailers groei kunnen stimuleren in 2021
Nieuwe Smiley Touch™-bewegingsfunctie biedt meer keuze zonder aanraken
Het creëren van een Customer Experience Growth Mindset is de sleutel tot groei van retailbedrijven in 2021
Hoe Connolly SPAR de feedback van klanten gebruikt om de concurrentie voor te blijven
Het Coronavirus benadrukt dat bedrijven zich moeten blijven concentreren op wat het meest belangrijk is: hun klanten
HappyOrNot’s gehele assortiment van Feedback-zuilen is nu beschermd tegen het Coronavirus
Mensen blijven in grote hoeveelheden feedback geven op Smiley Producten
HappyOrNot Feedback SmileyTerminals worden gecoat in wetenschappelijk bewezen Anti-COVID Beschermende Film
Hoe Elkjøp zijn webwinkelklantenervaring perfectioneert met real-time gebruikersfeedback
Uw werknemers uit het zicht? Weet onverminderd wat er speelt
Geef uw teams de mogelijkheid om hun ervaringen te verbeteren met de nieuwe Real-time Collaboration oplossing van HappyOrNot
HappyOrNot kondigt haar nieuwe Real-Time Collaboration aan
HappyOrNot brengt Smiley Link™ uit
‘De Finse droom’; het succes van de Startup
Zijn uw klanten tevreden? Zouden ze u een tweede kans geven?
De HappyOrNot Reporting-app is LIVE!
De 5 Tips om Happy Holiday Shoppers écht gelukkig te maken
NIEUW: Slaapstand, voor de SmileyTouch!
Het meten van de klantervaring in de Fygitale Retail Wereld
Achter de schermen: klanttevredenheid bij klantenservice
De Gouden Regel van CX
In den beginne was er Human Resources … ook al noemden we het ‘personeel’