Verzamel feedback met de HappyOrNot Smiley terminal en verbeter je diensten direct!
HappyOrNot: marktleider in optimalisatie van klant- en medewerkerstevredenheid Op zoek naar tevredener klanten en blijere medewerkers?
Onze klanten






















Wat onze klanten zeggen
Jarenlange ervaring, hoogwaardige producten en een persoonlijke service. Wij laten onze klanten graag aan het woord.
Van Gogh Museum,
Het Van Gogh Museum is een van de meest toonaangevende musea ter wereld. Naast het verzorgen van exposities van wereldfaam is het optimaliseren van de bezoekerstevredenheid een van haar speerpunten. Het Van Gogh Museum heeft dan ook gekozen voor de HappyOrNot oplossing, geleverd door Bee-Line B.V. Alweer bijna een jaar heeft het Van Gogh Museum...

VU Medisch Centrum,
Het VUmc is inmiddels ook gebruiker geworden van de HappyOrNot-service, naast de bestaande inzet van de Bee-Line oproepsystemen! Hier dan ook de ervaring met Bee-Line, vanuit dit baanbrekend medisch centrum: “Het meten van tevredenheid van een grote groepen klanten in een korte tijd gaat flitsend en is snel zichtbaar. De service van Bee-Line (als de vertegenwoordiging van...
