HappyOrNot brengt Smiley Link™ uit

Smiley Link™

Een nieuwe manier om nog meer feedback en realtime inzichten vast te leggen

Engagement met klanten en medewerkers via meerdere kanalen is aantoonbaar belangrijker dan ooit tevoren. HappyOrNot biedt dan ook oplossingen voor het beheer van de klantervaring, zowel voor digitale als fysieke omgevingen, met geavanceerde, bruikbare inzichten die zijn vastgelegd via Web Smileys en de Smileys-familie van producten.

Dan nu, als aanvulling op dit aanbod introduceren wij de Smiley Link™.

Het is een extra manier voor je doelgroep om feedback voor een specifieke locatie op een “contactloze” (“touchless”) manier met je te delen door gebruik te maken van hun mobiele telefoons. Ook kan middels een unieke URL de bezoeker worden doorverwezen naar een specifieke webpagina om vervolgens de feedback achter te laten.

Smiley Link™ gebruikt hiervoor QR-codes en korte URL’s, die zijn toegevoegd aan de vragenlijsten of tablet als de manier om toegang te krijgen tot een enquête. Bovendien creëert het extra dimensies voor wanneer, waar en ook hoe mensen hun feedback kunnen delen. Daarnaast helpt het klanten om extra inzichten te krijgen die ze vervolgens kunnen gebruiken in hun werk om hun prestaties te verbeteren.

Feedbackgeven,  zo gemakkelijk als 1-2-3

  1. Het geven van feedback via de Smiley Link is voor iedereen ongekend eenvoudig te gebruiken:
  2. Scan de code of typ de korte URL via een mobiele telefoon om toegang te krijgen tot de enquête
  3. Beoordeel je ervaring door de Smiley te selecteren die je ervaring vertegenwoordigt
  4. Voeg vervolgens open feedback-tekst toe om meer inzicht te bieden in wat geweldig was of wat beter had kunnen zijn. Met één druk op de knop wordt de informatie vervolgens verzonden naar het reeds bestaande webportaal.
  5. Naast de “touchless” mogelijkheid die deze nieuwe Smiley Link biedt, ondersteunt het hiermee ook een verbeterde betrokkenheid door klanten in staat te stellen de QR gecodeerde vragenlijsten af te drukken en te plaatsen als posters op locatie. Zo wordt de aandacht extra gevestigd op de enquête. Tevens maakt de SmileyLink het mogelijk om diepere inzichten te krijgen via de open tekst feedback die nu is toegevoegd aan de Smiley Terminal.

Verdere toegevoegde waarde van de Smiley Link

  • De Smiley Link QR code en het URL afdrukbaar vraagblad wordt automatisch gegenereerd door te klikken op een link in het HappyOrNot e-mail rapport.
  • Het Smiley Touch scherm kan worden omgeschakeld naar QR-code + URL-modus.
  • De SmileyLink kan samen met onze Smiley Terminal en Smiley Touch producten worden gebruikt als een extra feedback-verzamelmethode om de respons verder te verhogen.
  • De QR-code en/of de URL kan worden toegevoegd aan e-mails, sms’jes, fysieke of digitale ontvangstbewijzen, of aan elk communicatiemateriaal.

Hierdoor is het voor iedereen mogelijk om op elke plaats en elk moment te reageren, dus ook in een thuiswerk-situatie.

Tot slot, de SmileyLink QR-code en de bijbehorende URL zijn altijd gekoppeld aan een specifieke Smiley Terminal of Smiley Touch product. Dit betekent dat de gegevens worden samengesteld en gepresenteerd als één geheel in HappyOrNot Reporting.

Voor meer informatie over hoe je kunt profiteren van deze spannende nieuwe touchless feedback optie, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het onderstaande formulier!