Hoe de HappyOrNot-oplossing haar klanten in 2022 tot dienst is geweest

 

Bron: happy-or-not.com
Vertaling: feedbacksmiley.nl

Ervaring van klanten- 21.12.2022

Hoe de HappyOrNot-oplossing haar klanten in 2022 tot dienst is geweest

 

Bij HappyOrNot gaat het erom bedrijven te helpen inzichten in klantervaringen te openbaren om hun activiteiten te verbeteren. Omdat we ons bezighouden met het verzamelen van feedback van klanten, verzamelen we natuurlijk ook feedback van onze eigen klanten!

Net als de duizenden merken die op HappyOrNot vertrouwen om hun bedrijf naar een betere klanttevredenheid te leiden, vertrouwen wij ook op onze eigen klantenonderzoeken om ervoor te zorgen dat we onze oplossing zo ontwikkelen dat deze de beste waarde biedt en onze klanten in staat stelt hun doelen te bereiken.

In onze kick-off blogpost van 2022 deelden we dat onze doelstelling was om rijkere en diepere inzichten in de klantervaring te bieden en de mogelijkheden om de omni-channel klantervaring te meten verder te verbeteren. Naarmate het jaar vorderde, we luisterden, leerden en ontwikkelden, willen we enkele van die hoogtepunten met u delen.

“De eerlijke en open feedback van onze klanten is werkelijk van onschatbare waarde,” vertelt Manu Karppelin, hoofd Product Management. “We willen controleren of we ons richten op de juiste verbeteringen, zodat we onze klanten kunnen helpen betere serviceniveaus en zakelijk succes te bereiken. Onze klanten hebben bevestigd dat HappyOrNot de site managers helpt essentiële gegevens vast te leggen, hiaten te overbruggen en prestaties in de tijd te volgen, waardoor het een echt hulpmiddel is voor serviceverbetering.”

Onze klanten vinden veel waarde in HappyOrNot en zouden veel minder gelukkig zijn zonder HappyOrNot. We blijven de product-market fit verbeteren en zijn erin geslaagd om vooral tegemoet te komen aan de behoeften van operationele managers.

Deze doelstelling om rijkere en diepere inzichten mogelijk te maken is onze drijfveer geweest gedurende het jaar en blijft ook in 2023.

Bij het analyseren van de feedback om vanuit het perspectief van de klanten de belangrijkste voordelen te begrijpen, kwamen drie steeds terugkerende sleutelwoorden naar voren: “inzicht”, “feedback” en “verbetering”. Deze trefwoorden staan voor de gebieden die volgens onze klanten het meeste voordeel en waarde voor hen opleveren. Dit betekent dat zij naar hun klanten kunnen luisteren en veel feedback krijgen, waardoor zij onschatbare inzichten krijgen om hun activiteiten te verbeteren.

Manu vervolgt: “Ik ben blij om te zien dat we de behoeften van onze klanten begrijpen en zijn uitgerust om tegemoet te komen aan hun persoonlijke behoeften. Hoewel er geen wondermiddel is dat alles oplost en bij iedereen past, blijven we trouw aan onze belangrijkste onderscheidende kenmerken – gebruiksgemak, schaalbaarheid en vertrouwen in gegevens. We zijn vol vertrouwen in onze positie om in de toekomst samen met onze klanten nieuwe en spannende uitdagingen aan te gaan.”

Gedurende het jaar was ons R&D-team ook druk bezig met het updaten van het platform om soepele, efficiënte toekomstige ontwikkelingen mogelijk te maken. We zullen onze dienstverlening blijven verbeteren, waarbij de behoeften van onze klanten centraal staan, zonder het gebruiksgemak en de ongeëvenaarde feedbackvolumes op te offeren.

Ook in het nieuwe jaar houden we u op de hoogte van onze spannende nieuwe ontwikkelingen!

 

Meer informatie over HappyOrNot en onze Smiley-producten vindt u bij www.feedbacksmiley.nl